Commemorative Longevity certificate

During the October Longevity Month ONLY, we are offering a very special Commemorative Certificate of Longevity!

This certificate will be issued in honor of Shar Pei that have passed way, yet have reached 10+ year longevity, without previously receiving the EFSPC Certificate of Longevity. In this way, we would like to honor and remember dogs that were important for our breed.

To apply you will need to send to longevity@sharpeifederation.eu the following:

• Filled out and signed Commemorative Certificate of Longevity Application Form (available on our website ONLY until October 31)
  • Confirmation of death (we accept: death certificate, veterinary confirmation, photo of last vaccination date in pet passport, or signatures from 2 “witnesses” who can confirm the dog’s age)
  • Copy of Pedigree (with the name of owner and breeder clearly visible)
  • Photo of the dog

Certificat commémoratif de longévité

Pendant le Mois de la Longévité d’octobre UNIQUEMENT, nous offrons un très spécial certificat commémoratif de longévité !

Ce certificat sera délivré en l’honneur des Shar Pei qui sont décédés, mais qui ont atteint une longévité de plus de 10 ans sans avoir précédemment reçu le Certificat de Longévité de l’EFSPC. De cette manière, nous souhaitons honorer et se souvenir des chiens qui ont été importants pour notre race.

Pour faire une demande, vous devrez envoyer à longevity@sharpeifederation.eu les éléments suivants :

• Le formulaire de demande du Certificat Commémoratif de Longévité dûment rempli et signé (disponible sur notre site Web UNIQUEMENT jusqu’au 31 octobre).
  • Confirmation du décès (nous acceptons : certificat de décès, confirmation vétérinaire, photo de la dernière date de vaccination dans le passeport de l’animal, ou les signatures de 2 “témoins” pouvant confirmer l’âge du chien).
  • Copie du pedigree (avec le nom du propriétaire et de l’éleveur clairement visibles).
  • Photo du chien.

Join our Newsletter!